home about linkies tutobies


Looking for what?!



Welcome to My Blog


Assalamualaikum.
I'm Lintang.
I come from Indonesia.
Thankyou for visiting my blog
Hope you enjoy my posts : )

Here's my social media links, thankyou.



Leave your footprint here




A R C H I E V E




© 2014 - Skins by Yuki. Bascode by Dhy. and Edited by Alya. And i edited this for last.

Cute icons are from Pixeliette
Kamis, 04 Oktober 2012 | 0 Comments

  Assalamualaikum!

Jadi woi, aku tu mau cerita. Jadi,pada suatu hari yang cerah, aku tu lagi main di ruangnya alifa.  Terus,aku tu buka2 blogskins kan, Terus,paja ni mintak dibuatkan blog. Pertamanya semua berjalan lancar seperti air parit yang mengalir dengan damai sentosa, terus aku bukaklah blog aku, jadi blognya dia kan ke log out, pas mau masuk ke blog dia lagi, sesuatu yang asik terjadi..


aku lupa apa passwordnya . sebernarnya senang..tapi..dia mintak aku TANGGUNG JAWAB akan . jadi,aku dengan terpaksa senang hati membuatkan blog kedua nya. huahm..

yah..semoga blog yang aku buatkan itu tidak kehujanan atau kenapasan eh,kepanasan di sana.
okay,wassalam!


Posting Komentar

Napa? Bingung? Ndak ngerti? Mau copas?
Komen lah ha komen~